• Nowy

Gra edukacyjna zakodowany zamek dla dzieci 4-10 lat

Zakodowany Zamek to gra planszowa ucząca podstaw kodowania dla dzieci 4-10 lat. Rozwija logiczne myślenie, kreatywność i współpracę w przygodzie pełnej tajemnic.
Ramiz_14539
Pośpiesz się! Tylko 29 sztuk zostało na magazynie.
58,31 zł

Brutto

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Regulamin Sklepu

Zakodowany Zamek. Gra Na Kodowanie

Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów, i przeżyj wspaniałą przygodę! Graj w pojedynkę lub z drużyną i prześcignij ducha!

Zakodowany zamek to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.

Gra stanowi propozycję do nauki podstaw kodowania bez użycia komputera. Barwne ilustracje i ciekawa fabuła zachęci dziecko do zabawy, w trakcie której poćwiczy tworzenie komunikatów i algorytmów. Rozwinie myślenie logiczne, kreatywność i umiejętność skupienia na zadaniu. Wariant kooperacyjny gry nauczy współpracy, w celu opracowania strategii wygranej. Grać można również w pojedynkę i dzięki temu w twórczy sposób spędzić czas samemu, gdy nie ma akurat w pobliżu innych miłośników planszówek!

Zakodowany zamek od najmłodszych lat pozwoli ćwiczyć zdolności niezbędne zawodowym programistom. Koncentracja, cierpliwość, wytrwałość to kluczowe umiejętności w kształtowaniu drogi zawodowej. Zamiast pamięciowego przyswajania informacji, wszystko opiera się na wykorzystywaniu myślenia i eksperymentowania.

Atutem gry Zakodowany Zamek jest wykorzystywanie STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths) – nowego podejścia do nauki, integrującego nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę. Wszystko to dla rozwoju umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy.

Ramiz_14539

16 innych produktów w tej samej kategorii: