Gokart na pedały Viper Red dla dzieci

Gokart na pedały Viper Red dla dzieci
PMINVESTMENT_1209
Pośpiesz się! Tylko 436 sztuk zostało na magazynie.
279,00 zł

Brutto

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Regulamin Sklepu

Gokart na pedały Viper to idealny wybór dla małych fanów motoryzacji. Dzięki lekkiej metalowej konstrukcji oraz stabilnej budowie z czterema kołami, zapewnia bezpieczeństwo i komfort jazdy. Gokart jest wyposażony w duże plastikowe koła z kolorowymi felgami, co dodaje mu atrakcyjnego wyglądu. Solidna stalowa rama wzmocniona wspornikami gwarantuje trwałość, a ręczny hamulec zapewnia bezpieczeństwo w każdej sytuacji.

Dzięki sportowemu fotelowi kierowcy z 2-stopniową regulacją odległości od kierownicy, gokart rośnie razem z dzieckiem, co czyni go idealnym towarzyszem zabaw na dłużej. Gokart Viper jest rekomendowany dla dzieci od 3 roku życia i jest dostępny w różnych kolorach, w tym różowym, białym, czerwonym, niebieskim i żółtym.

Charakterystyka produktu:

  • Nowoczesny i ergonomiczy kształt.
  • Możliwość jazdy do przodu i do tyłu.
  • Wygodne siedzisko z oparciem.
  • Regulowane siedzisko z 2-stopniową odległością od kierownicy.
  • Sportowa trójramienna kierownica.
  • Realistyczny wygląd.
  • Hamulec ręczny dla dodatkowego bezpieczeństwa.
  • Wykonany z materiałów bezpiecznych dla dzieci.
  • Plastikowe koła z kolorowymi felgami.
  • Maksymalne obciążenie do 30 kg.
  • Średnica kół przednich: 18,5 cm, tylnych: 22 cm.
  • Certyfikat bezpieczeństwa CE.
  • Przedział wiekowy: 3+.

Wymiary:

  • Wysokość całkowita: 48 cm.
  • Wysokość do siedziska: 28 cm.
  • Szerokość: 46 cm.
  • Długość: 87 cm.
  • Długość siedziska: 17 cm.

Gokart Viper to nie tylko zabawa, ale także sposób na rozwijanie umiejętności motorycznych i koordynacji ruchowej dziecka. Dzięki swojej konstrukcji i bezpieczeństwu, jest idealnym wyborem dla rodziców, którzy pragną, aby ich dzieci spędzały czas na świeżym powietrzu, rozwijając swoją aktywność fizyczną w radosny sposób.

PMINVESTMENT_1209

16 innych produktów w tej samej kategorii: