Chodzik Stepp w odcieniach różu dla maluchów

Chodzik Stepp w różu dla dzieci
AL_NIEMOWLAK_11820_5907344210117
1 Przedmiot
Pośpiesz się! Tylko 1 sztuk zostało na magazynie.
373,99 zł

Brutto
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Regulamin Sklepu

Chodzik Stepp to idealny wybór dla aktywnych maluchów pragnących odkrywać świat. Zapewnia nie tylko bezpieczeństwo, ale i komfort podczas zabawy. Dzięki anatomicznemu oparciu oraz regulowanej wysokości siedziska, dzieci mogą swobodnie dotykać podłoża, co jest kluczowe dla ich rozwoju.

Jednym z największych atutów chodzika Stepp jest obrotowe siedzisko 360°, które pozwala maluchom na swobodne obserwowanie otoczenia oraz zabawę z różnymi interaktywnymi elementami. Chodzik wyposażony jest w edukacyjny panel z grzechotkami, klaksonem i innymi dźwiękowymi atrakcjami, które angażują uwagę dziecka oraz rozwijają jego zmysły.

Wybierając chodzik Stepp, zyskujesz:

  • Obrotowe siedzisko 360°: Umożliwia łatwe poznawanie świata i dostęp do zabawek.
  • Edukacyjny panel: Zawiera różnorodne dźwięki, światełka i ruchome elementy, które pobudzają wyobraźnię.
  • Multimedialny samochodzik: Możliwość wypięcia panelu sprawia, że staje się on niezależną zabawką.
  • Ergonomiczne oparcie: Wspiera prawidłową postawę dziecka.
  • Możliwość złożenia: Chodzik można złożyć na płasko, co ułatwia przechowywanie.
  • Regulacja wysokości: Dostosowuje się do wzrostu dziecka.
  • Przednie skrętne kółka: Zapewniają łatwe manewrowanie.
  • Gumowe stopery: Zapobiegają przypadkowemu wjechaniu na nierówny teren.
  • Trwałość: Solidna konstrukcja gwarantuje długowieczność produktu.
  • Bezpieczeństwo: Zgodność z normami EN 71 i EN 1273.
  • Prosty montaż: Chodzik można szybko złożyć dzięki jasnej instrukcji.

Chodzik Stepp to nie tylko funkcjonalna zabawka, ale także narzędzie wspierające rozwój malucha poprzez zabawę i aktywność. Wybierz Stepp i daj swojemu dziecku radość odkrywania!

AL_NIEMOWLAK_11820_5907344210117
5907344210117
1 Przedmiot

16 innych produktów w tej samej kategorii: