LEGO 21188 Minecraft - Wioska lamy z uszkodzonym opakowaniem

LEGO Minecraft 21188 Wioska lamy - uszkodzone opakowanie
AL_KL_17865_5702017156699
1 Przedmiot
Pośpiesz się! Tylko 1 sztuk zostało na magazynie.
1 091,42 zł

Brutto
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady zwrotu

 

Regulamin Sklepu

Witaj w świecie LEGO® Minecraft z zestawem 21188 Wioska lamy, który dostarczy wielu godzin kreatywnej zabawy dla dzieci od 9. roku życia. Mimo, że opakowanie jest uszkodzone, wszystkie elementy zestawu są w pełni sprawne i gotowe do zabawy.

Specyfikacja produktu:

  • Stan: Nowy
  • Faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • Wiek dziecka: 9 lat +
  • Bohater / Bajka: Minecraft
  • Liczba elementów: 1252
  • Numer produktu: 21188
  • Płeć: chłopcy, dziewczynki
  • Waga produktu: 2.184 kg
  • EAN (GTIN): 5702017156699
  • Certyfikaty: CE

Informacje o produkcie:

Ten imponujący zestaw pozwala graczom w Minecrafta na budowanie znanych konstrukcji z gry oraz tworzenie własnych przygód. W zestawie znajdują się klasyczne postacie, takie jak pasterz lam, rycerz lamy, wieśniak z sawanny, kowal z wioski, rozbójnik, obrońca, lama, mała lama i owieczka. Dzieci mogą otworzyć dużą lamę, aby zajrzeć do jej wnętrza, a także modyfikować sześć modułowych budynków w dowolny sposób.

Wioska lamy to idealny prezent dla fanów Minecrafta, który zachęca do kreatywnej zabawy i pomysłowego budowania. Model ma około 31 cm wysokości, 30 cm szerokości i 30 cm głębokości, co sprawia, że jest nie tylko zabawny, ale i efektowny jako dekoracja. W zestawie znajdują się wszystkie niezbędne akcesoria, które umożliwiają odgrywanie różnorodnych ról w kreatywnych scenariuszach.

Bezpieczeństwo: Produkt przeznaczony do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej. Nie nadaje się dla dzieci poniżej 36 miesięcy. Zawiera małe elementy, które mogą stanowić zagrożenie.

Zapraszam do zakupu i odkrycia nieskończonych możliwości zabawy z LEGO® Minecraft!

AL_KL_17865_5702017156699
5702017156699
1 Przedmiot

16 innych produktów w tej samej kategorii: